Sarah in Frankrijk

stage

hello,

Ik begin morgen pas aan mijn stage. Valerie en ik hebben namelijk nog drie dagen moeten wachten op het resultaat van een TBC test.

Valerie en ik hebben hier in het zonnetje verder Grenoble verkend en gewerkt voor de stage. Onze doelstellingen en stappenplan in het frans vertalen: een heel karwei.

Laughing

Ik heb de indruk dat iedereen nieuwsgierig is naar meerdere verhalen en foto's. Deze zullen zeker volgen als het internet meewerkt en niet plots verdwijnt of heel traag gaat.

Misschien is het weer in België niet al te best maar hier in Frankrijk geniet ik met volle teugen van het mooie weer.

Morgen staat er een spannende dag voor de deur waar ik nog niet veel over kan vertellen.

Tot de volgende sarah

Reacties

Reacties

Mia

Hey meidje,
Op blog Valerie vernomen dat haar RX-thorax OK is: super voor jullie twee...eindelijk loopt het terug iet wat normaal.
Ben benieuwd naar je eerste stagedag :)
X

geertje

sarah,
keileuke foto's! tof dat je ook wat kan genieten daar!
bonne chance !
ici tous va tres bien, ma francais ce n'est pas bien(pas bien du tout), mais pour moi c'est aussi une experiment!amusez vous encore et beaucoup d'chance avec votre travaille!
a bientot sur l'internet!
geertje et co

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!