Sarah in Frankrijk

la fin....

hoi hoi

De laatste week van Erasmus is aangebroken. Ik keer maandag 26 april terug naar België. Dit is iets vroeger dan verwacht wegens familiale omstandigheden die op de eerste plaats komen. Vrijdag heb ik mijn laatste stagedag op de spoedafdeling. Ik heb deze week al mogen proeven van een andere werkwijze op de sector ZES ( meer chaos en leermomenten

Laughing
). Morgen sta ik een dag op CHIR en om af te ronden werk ik de laatste dag mee aan het onthaal. Op het einde van deze week weet ik dus exact hoe alle 'posten' werken.

Naast werken, probeer ik ook nog een beetje te genieten van mijn laatste momenten hier. Het is hier al bijna heel de week schitterend weer =>een fototoestel op zak ishet enigedat je dan mee moet hebben. Vorige week ben ik tevens twee dagen gaan skiën met mijn familie ( les deux alpes).

Geniet van de laatste sfeermomenten van Grenoble.

Om af te ronden maak ik zaterdag nog een uitstap naar Annecy. Dit stadjemoet blijkbaar de moeite zijn om nog te bezoeken ( FOTO'S volgen hier nog van).

Sarah

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!