Sarah in Frankrijk

Drie dagen stage...

heykes

Eindelijk de tijd om nog eens iets te schrijven ( en internet)Ik had namelijk drie late shiften en ' s morgens niet de fut om iets te schrijven. Ik ga het kort en bondig houden want vanavond ga ik met enkelestudenten iets gaan eten en naar een toneelstuk kijken.( foto's: op stap).Intensieve zorgen vind ik steeds toffer en interessanter. De medicatiekasten , die ik James Bond -achtig vond, bestaan blijkbaar al in België ook.

Laughing
Ik heb gedurende drie dagen een patiënt gevolgd omer daarna natuurlijk een dik vet rapport te gaanover schrijven. De organisatie van de afdelingbegin ik te kennen en alle afkortingen zijn vertaald naar het nederlands.

Het heeft hier bijna de ganse dag gesneeuwd met gevolg dat de winterkleren zeker nog niet verdwijnen in de kast.

Frown
Ik begin me hier steeds beter thuis te voelen. Mijn kamertje raakt stilaan ingericht. Het enige dat ik wel zeker zal nodig hebben: oorstopjes. Mijn buurman beseft soms niet dat de muren hier zeer dun zijn. In maart heb ik drie weken geen stage. De verhalen en foto's zullen dan iets sneller verschijnen. Ik heb trouwens al wat wandelroutes in de bergen gevonden die ik zeker wil doen. Een bezoek aan Lyon staat ook op het programma ( heb namelijk mijn gids , tijdens een avond feesten,ontmoet in een pub).Donderdagavond is hier ook ' de uitgaansavond' alhoewel hier toch niet veel leuke cafés en plaatsen zijn om weg te gaan. De studenten van hier vinden dat ook. Nu echter is het weer mijn grootste vijand. Het is bijna onmogelijk om een dagtrip te doen met dit weer.Veel studenten blijven binnen omdat de ijzige sneeuwvlagen bijna niet te trotseren zijn. Neus en vingers hebben er serieus onder te lijden. Wel ideaal weer om eens goed door te werken aan werken voor school.

Ik ga hier afronden. Foto's volgen nog.

Toedels Sarah

Reacties

Reacties

Mia

Helaba noeste werker,
Hier idem dito : sneeuw , sneeuw en ijskoud... we zullen ons skijaskes maar meenemen zeker want de lente zit er nog niet in!
Meiske tot volgende week he

Helga

Goe bezig daar, Sarah !!
Leuk om je verhalen te lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!